Aquesta ruta de trekking recorre zones remotes d'Albània, Montenegro i Kosovo, seguint els paisatges dels Alps Dinàrics, a través de valls i pobles de muntanya amb un caràcter autèntic marcat.


L’itinerari inclou l’ascensió al Korab, sostre d’Albània, i al Gjeravica, punt més alt de Kosovo, dues fites destacades del viatge.

Día 1

Ciutat d'origen del vol / Tirana

Día 2

Tirana - Shkoder - Tamara - Lepushe

Día 3

Conill - Gerbaj

Día 4

Gerbaj - Babino Polje - Doberdol

Día 5

Doberdol - Pic de Gjervica - Doberdol

Día 6

Doberdol - Cerem

Día 7

Cerem - Vall de Valbona

Día 8

Vall de Valbona - Prizren - Kukes - Radomire

Día 9

Radomire - Ascensió Mt. Korab - Radomire - Tirana

Día 10

Vol Tirana / Ciutat d'origen

Inclou

  • Vols directes Ciutat d'origen / Tirana / Ciutat d'origen, en classe turista.
  • Allotjaments i alimentació segons quadre d'itinerari.
  • Minibús o Van per als trasllats d'aeroport i els trasllats per terra.
  • Guia acompanyant de parla hispana durant tota la ruta.
  • Transport d'equipatge durant la ruta, quan sigui necessari mitjançant logística local.
  • Excursions, visites i entrades als monuments descrits a l'itinerari.
  • Assegurança d'assistència en viatge i cancel·lació fins a 1.000 € (amb cobertura de trekking).

Vols que t’enviem més informació sobre aquest viatge? Omple les teves dades.

Preus

Sol·licita informació
DIM
17
JUN 26
DIS
27
JUN 26
Preus
1440 €
Sol·licita informació
DIM
8
JUL 26
DIS
18
JUL 26
Preus
1440 €
Sol·licita informació
DIM
5
AGO 26
DIS
15
AGO 26
Preus
1440 €
Sol·licita informació
DIM
9
SET 26
DIS
19
SET 26
Preus
1440 €

Destinacions similars​

Viatge en grup amb guia local de parla hispana
12 dies
Des de
1600 €
Una de les regions més boniques i desconegudes
10 dies
Des de
1869 €
Tresors ocults al cor dels Balcans
8 dies
Des de
1324 €
Endinsa't en la seva riquesa cultural i natural
10 dies
Des de
1576 €
Cultura, naturalesa i tradicions
7 dies
Des de
3167 €
Ciutats, costa i llacs d'Albània i Montenegro
8 dies
Des de
1439 €
Coneix Albània i el llac més antic d'Europa
9 dies
Des de
1483 €

Compartir habitació

El concepte de viatjar sol/a en grup permet als viatgers decidir compartir habitació en un viatge en grup per evitar al pagament del suplement individual.

Els preus publicats en els viatges compartits corresponen a l’allotjament en habitacions dobles. 

Sempre `ot disposar-se d’una habitació individual mitjançant el pagament d’un suplement.

En cas de viatjar sol/a i desitjar compartir habitació amb una altra/s persona/s, pot sol·licitar-se la reserva com a “habitació a compartir”. Si hi ha altres participants del mateix sexe que també l’hagin sol·licitat l’agència els facilitarà l’acomodació compartida, ja sigui en habitació doble o en triple. En cas contrari haurà d’abonar-se el suplement d’habitació individual.

Habitació triple: No molts establiments hotelers disposen d’habitacions triples. La majoria faciliten una habitació doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant l’espai lliure i el confort, considerablement limitats. Convé tenir aquest aspecte clar abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció en la modalitat de “habitació a compartir”.

Habitació triple: Pocs hotels disposen d’habitacions triples. Solen facilitar una doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant limitats l’espai lliure i el confort. Convé tenir-ho en compte abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció com a “habitació a compartir”.

Vols que t’enviem més informació?