Un viatge que combina recorreguts culturals i senderisme per les tres repúbliques bàltiques, on descobrirem el patrimoni històric, natural i arquitectònic.


A la primavera, viatjarem de sud a nord per Lituània, Letònia i Estònia per descobrir els seus paisatges naturals i patrimoni històric. Caminarem entre boscos que desperten després de l'hivern, coneixerem fortaleses medievals i ens endinsarem en una antiga base militar secreta de l'època soviètica.

Día 1

Ciutat d'origen del vol / Vílnius

Día 2

Vílnius. Visites

Día 3

Vílnius - Trakai - Kaunas

Día 4

Kaunas - PN Zemaitija - Riga

Día 5

Riga. Visites

Día 6

Riga - PN Gauja - Cesis - Tartu

Día 7

Tartu - PN Lahemaa - Tallinn

Día 8

Tallinn. Visites

Día 9

Vol Tallinn / Ciutat d'origen

Inclou

  • Vols Ciutat d'origen / Vilnius i tornada des de Tallin, en classe turista.
  • Transport en minibús o Van per als trasllats per carretera.
  • Allotjament i àpats segons quadre d'itinerari.
  • Guia acompanyant de parla hispana durant la ruta (veure nota).
  • Activitats, visites i entrades als monuments descrits.
  • Assegurança d'assistència en viatge i cancel·lació fins a 1.000 €.

Vols que t’enviem més informació sobre aquest viatge? Omple les teves dades.

Preus

Sol·licita informació
DIS
20
MAR 27
DIL
29
MAR 27
Preus
1780 €

Compartir habitació

El concepte de viatjar sol/a en grup permet als viatgers decidir compartir habitació en un viatge en grup per evitar al pagament del suplement individual.

Els preus publicats en els viatges compartits corresponen a l’allotjament en habitacions dobles. 

Sempre `ot disposar-se d’una habitació individual mitjançant el pagament d’un suplement.

En cas de viatjar sol/a i desitjar compartir habitació amb una altra/s persona/s, pot sol·licitar-se la reserva com a “habitació a compartir”. Si hi ha altres participants del mateix sexe que també l’hagin sol·licitat l’agència els facilitarà l’acomodació compartida, ja sigui en habitació doble o en triple. En cas contrari haurà d’abonar-se el suplement d’habitació individual.

Habitació triple: No molts establiments hotelers disposen d’habitacions triples. La majoria faciliten una habitació doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant l’espai lliure i el confort, considerablement limitats. Convé tenir aquest aspecte clar abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció en la modalitat de “habitació a compartir”.

Habitació triple: Pocs hotels disposen d’habitacions triples. Solen facilitar una doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant limitats l’espai lliure i el confort. Convé tenir-ho en compte abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció com a “habitació a compartir”.

Vols que t’enviem més informació?