Un viatge de senderisme per la Capadòcia per descobrir alguns dels paisatges més sorprenents de Turquia. Durant tres jornades recorrerem les seves valls, explorarem antigues ciutats subterrànies i visitarem esglésies excavades a la roca, entre formacions geològiques esculpides per l’erosió.
La ruta continua cap a la serralada del Taure, on caminarem per canyons i camins de muntanya als peus de cims de més de 3.000 metres. Ens allotjarem en una casa d’hostes local per conèixer la vida rural turca i finalitzarem el viatge a Istanbul, una ciutat fascinant marcada pel seu passat otomà i la barreja de cultures.
Ciutat d'origen del vol / Istanbul / Kayseri. Trasllat a Capadòcia
Senderisme a la vall d'Ürgup
Senderisme a Goreme / Uçhisar
Senderisme a Ihlara. Ruta a Çukurbag (Mt. Taure)
Senderisme a l'altiplà d'Eznevit
Senderisme a l'altiplà d'Arpalik i al canyó de Cimbar
Çukurbag - Kayseri. Vol a Istanbul
Istanbul. Dia lliure
Vol Istanbul / Ciutat d'origen
El concepte de viatjar sol/a en grup permet als viatgers decidir compartir habitació en un viatge en grup per evitar al pagament del suplement individual.
Els preus publicats en els viatges compartits corresponen a l’allotjament en habitacions dobles.
Sempre `ot disposar-se d’una habitació individual mitjançant el pagament d’un suplement.
En cas de viatjar sol/a i desitjar compartir habitació amb una altra/s persona/s, pot sol·licitar-se la reserva com a “habitació a compartir”. Si hi ha altres participants del mateix sexe que també l’hagin sol·licitat l’agència els facilitarà l’acomodació compartida, ja sigui en habitació doble o en triple. En cas contrari haurà d’abonar-se el suplement d’habitació individual.
Habitació triple: No molts establiments hotelers disposen d’habitacions triples. La majoria faciliten una habitació doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant l’espai lliure i el confort, considerablement limitats. Convé tenir aquest aspecte clar abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció en la modalitat de “habitació a compartir”.
Habitació triple: Pocs hotels disposen d’habitacions triples. Solen facilitar una doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant limitats l’espai lliure i el confort. Convé tenir-ho en compte abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció com a “habitació a compartir”.
