Un viatge pel Sàhara algerià que ens portarà des de les immenses dunes del Gran Erg Occidental fins a Ghardaïa, una de les grans joies de la vall del M’Zab. Fundada al segle XI pels mozabites ibadites, aquesta ciutat destaca per la seva arquitectura singular i per un patrimoni històric i cultural reconegut per la UNESCO.
Durant la ruta descobrirem els paisatges de dunes de l'Erg Occidental, els cinc nuclis històrics que formen la pentàpolis de la vall del M'Zab (Ghardaïa, Melika, El Atteuf, Beni Isghen i Bou Noura), a més de la ciutat d'Alger.
Vol Barcelona / Alger
Alger - Vol a Béchar - Taghit
Taghit
Taghit - Timimoun
Timimoun
Timimoun - El Golea
El Golea - Ghardaia
Ghardaia
Ghardaia - Alger. Vol de tornada
El concepte de viatjar sol/a en grup permet als viatgers decidir compartir habitació en un viatge en grup per evitar al pagament del suplement individual.
Els preus publicats en els viatges compartits corresponen a l’allotjament en habitacions dobles.
Sempre `ot disposar-se d’una habitació individual mitjançant el pagament d’un suplement.
En cas de viatjar sol/a i desitjar compartir habitació amb una altra/s persona/s, pot sol·licitar-se la reserva com a “habitació a compartir”. Si hi ha altres participants del mateix sexe que també l’hagin sol·licitat l’agència els facilitarà l’acomodació compartida, ja sigui en habitació doble o en triple. En cas contrari haurà d’abonar-se el suplement d’habitació individual.
Habitació triple: No molts establiments hotelers disposen d’habitacions triples. La majoria faciliten una habitació doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant l’espai lliure i el confort, considerablement limitats. Convé tenir aquest aspecte clar abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció en la modalitat de “habitació a compartir”.
Habitació triple: Pocs hotels disposen d’habitacions triples. Solen facilitar una doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant limitats l’espai lliure i el confort. Convé tenir-ho en compte abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció com a “habitació a compartir”.
