Vol al país del Sol Naixent
Primera trobada amb el Japó
Osaka, entre neons i tradició - Taller de cuina de sushi (Opcional)
Koyasan, el Japó espiritual
Camí cap a l'antiga Kyoto
Ine, Japó davant del mar
Kyoto per lliure - Kyoto, entre or, jardins i bambú (Opcional)
Fushimi Inari i el Kyoto de les geiko - Cerimònia del te i experiència amb quimono (Opcional)
Als peus de la Muntanya Fuji
El Fuji entre tradició i paisatge
Kamakura, Enoshima i arribada a Tòquio
Tòquio, entre tradició i avantguarda
Tòquio per lliure - Nikko, santuaris entre boscos (Opcional)
Fins a la propera, Japó
Arribada a Barcelona
El concepte de viatjar sol/a en grup permet als viatgers decidir compartir habitació en un viatge en grup per evitar al pagament del suplement individual.
Els preus publicats en els viatges compartits corresponen a l’allotjament en habitacions dobles.
Sempre `ot disposar-se d’una habitació individual mitjançant el pagament d’un suplement.
En cas de viatjar sol/a i desitjar compartir habitació amb una altra/s persona/s, pot sol·licitar-se la reserva com a “habitació a compartir”. Si hi ha altres participants del mateix sexe que també l’hagin sol·licitat l’agència els facilitarà l’acomodació compartida, ja sigui en habitació doble o en triple. En cas contrari haurà d’abonar-se el suplement d’habitació individual.
Habitació triple: No molts establiments hotelers disposen d’habitacions triples. La majoria faciliten una habitació doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant l’espai lliure i el confort, considerablement limitats. Convé tenir aquest aspecte clar abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció en la modalitat de “habitació a compartir”.
Habitació triple: Pocs hotels disposen d’habitacions triples. Solen facilitar una doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant limitats l’espai lliure i el confort. Convé tenir-ho en compte abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció com a “habitació a compartir”.
