Països que tornen a obrir les seves fronteres al turisme 2023

Tenim bones notícies per a tots els viatgers… Podem tornar a viatjar a més països del món!

I que probablement encara no coneixes…

Després d’una llarga temporada on les restriccions d’entrada a una gran part de països del món ens impedia viatjar per diversos motius, a poc a poc, tornem a la normalitat.

Podem tornar a viatjar a aquests països tan fascinants d’una manera totalment segura, sempre que complim amb els requisits documentals i sanitaris exigits per cada país.

L’Iraq o Síria, malgrat la situació complicada en la qual s’han vist sumits en els últims temps, tornen a obrir fronteres per al turisme, volent recuperar la normalitat per a tots els viatgers que vulguin conèixer aquests països.

Més informació sobre el viatge a Síria

A Iraq pordàs conèixer de primera mà llocs mítics de la història antiga i recent com les ciutats sumèries d’Ur i Uruk, l’antiga capital Samarra, la Basora dels mariners i comerciants àrabs, així com reserves naturals úniques com els aiguamolls de Mesopotàmia amb els seus habitants i la seva forma de vida mil·lenària, o llocs de creixent importància religiosa al món islàmic com els centres de peregrinació de Kerbala.

L’Aràbia Saudita o el Pakistan, també són dos dels molts països que estan reobrint a poc a poc les seves fronteres a tots els visitants.

Sudan, Etiòpia i Bangladesh, han mantingut les fronteres tancades per la pandèmia, però gràcies a l’estabilització de la situació tornen a obrir les seves fronteres.

Més informació sobre viatjar a Bangladesh

Què podrem visitar a Etiòpia?

A Etiòpia visitarem l’antiga Abissínia, on podrem veure esglésies excavades en la roca de Lalibela. Coneixerem de primera mà la història més rica del continent africà en monuments únics.

Més informació sobre el viatge a L’Antiga Abissínia

Què podrem visitar al Sudan?

Faraons negres, temples, piràmides, els llocs més interessants de la Regió de Núbia i el riu Nil serà part del nostre recorregut a Sudan. Per a completar aquesta aventura ens allotjarem en cases rurals, coneixent de primera mà la cultura del país a través de la seva gent.

Descobreix el viatge Sudan, Faraons Negres. Regió Núbia i el Nil. Temples i piràmides

Viatja Diferent.

Viatja Diferent

Descobreix tots els destins i les rutes que tenim preparades

Viatges Jet-Lag de Girona et proposa un viatge únic, totalment alternatiu. Per més informació, fes clic aquí o posa’t en contacte amb la nostra agència de viatges a Girona

Comparteix aquest article:

Articles relacionats

Compartir habitació

El concepte de viatjar sol/a en grup permet als viatgers decidir compartir habitació en un viatge en grup per evitar al pagament del suplement individual.

Els preus publicats en els viatges compartits corresponen a l’allotjament en habitacions dobles. 

Sempre `ot disposar-se d’una habitació individual mitjançant el pagament d’un suplement.

En cas de viatjar sol/a i desitjar compartir habitació amb una altra/s persona/s, pot sol·licitar-se la reserva com a “habitació a compartir”. Si hi ha altres participants del mateix sexe que també l’hagin sol·licitat l’agència els facilitarà l’acomodació compartida, ja sigui en habitació doble o en triple. En cas contrari haurà d’abonar-se el suplement d’habitació individual.

Habitació triple: No molts establiments hotelers disposen d’habitacions triples. La majoria faciliten una habitació doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant l’espai lliure i el confort, considerablement limitats. Convé tenir aquest aspecte clar abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció en la modalitat de “habitació a compartir”.

Habitació triple: Pocs hotels disposen d’habitacions triples. Solen facilitar una doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant limitats l’espai lliure i el confort. Convé tenir-ho en compte abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció com a “habitació a compartir”.

Vols que t’enviem més informació?