Presentació a l´aeroport. Facturació de l'equipatge i sortida en vol regular amb destinació a Tirana. Arribada, i trobada amb un xofer local. Trasllat a l'hotel a Durres.
Allotjament: HOTEL AS
Al matí visita de Durres i continuació a Berat. La ciutat de les 1.000 finestres –com també es diu Berat– i la seva fortalesa, que encara avui està habitada, són Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. Després de la visita, continuació cap al nostre hotel a Vlora.
Allotjament: HOTEL REGINA CITY
Avui sortim de Vlora i conduïm al llarg de la pintoresca carretera costanera al llarg de la Riviera albanesa. Natura única ens espera al Parc Nacional de Llogara. La parada següent és Himara, una veritable joia del sud d'Albània. A la península de Porto Palermo farem una parada fotogràfica per fotografiar l'enorme fort triangular d'Ali Pasha. Continuació fins a l'hotel a Saranda.
Allotjament: HOTEL MEDITERRANE
Visita a Butrint – Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. Un gran nombre d'edificis antics van ser descoberts aquí durant les excavacions. Algunes parts es conserven sorprenentment bé. De camí a Gjirokaster pararem a Ksamil. Allotjament a Gjirokaster.
Allotjament: HOTEL CAJUPI
Visita al matí de Gjirokastra, també Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. La ciutat també es diu «Ciutat de les Pedres», visitem la fortalesa i hi ha la possibilitat de visitar l'únic museu d'armes a Albània ((opcional (si algú vol visitar això pot pagar al lloc)). Després continuació a través de les muntanyes d'Albània fins a Korca.
Allotjament: HOTEL GRAND PALACE
Al matí visita de Korca, el nostre camí condueix a la frontera de Macedònia del Nord i al famós llac Ohrid. El llac és llac més antic i profund d'Europa. La ciutat i el llac són part del Patrimoni de la Humanitat de la UNESCO. De camí a la ciutat de la UNESCO visitem el monestir de Sv. Naum, enclavat en una naturalesa única. Després ens dirigim al nostre hotel a Ohrid.
Allotjament: HOTEL AQUALINA
Comencem i explorem la ciutat d'Ohrid a peu, declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO i situada al llac del mateix nom. El llac és el més profund d'Europa i el segon del món. Opcional: passeig amb vaixell pel llac Ohrid (aprx 20 min) a la tarda, tornada a Albània, al llarg de l'antiga calçada romana Via Egnatia arribarem a la ciutat d'Elbasan. Després d'una breu visita turística, continuem al nostre hotel a Tirana.
Allotjament: HOTEL DINASTY
Condueixi fins a Kruje, la ciutat de l'heroi nacional Skanderbek. Veurem la impressionant fortalesa i el nucli antic amb el basar oriental. Després continueu cap a Tirana. Detallat recorregut per la ciutat, veiem, entre d'altres, la plaça Skanderbek amb els seus magnífics edificis italians i l'antiga residència oficial d'Envher Hoxher. A la nit ens traslladem al nostre hotel a Tirana.
Allotjament: HOTEL DINASTY
Esmorzar. A l'hora indicada, trasllat a l'aeroport. Assistència i sortida amb destinació Madrid. Arribada i… fi del viatge i dels nostres serveis.
Sortides garantides 2026 amb un mínim de 2 persones
Temporada 1
Març 28
Abril 18
Octubre 3
Preus per persona en habitació doble: 1.483 €
Temporada 2
Maig 23
Preus per persona en habitació doble: 1.558 €
Temporada 3
Juny 13
Setembre 12
Preus per persona en habitació doble: 1.608 €
Temporada 4
Juliol 4, 18
Agost 8, 22
Preus per persona en habitació doble: 1.833 €
Les taxes aèries són aproximades (135 € ) i estan incloses en el preu. Es reconfirmaran el dia de l'emissió dels bitllets.
El concepte de viatjar sol/a en grup permet als viatgers decidir compartir habitació en un viatge en grup per evitar al pagament del suplement individual.
Els preus publicats en els viatges compartits corresponen a l’allotjament en habitacions dobles.
Sempre `ot disposar-se d’una habitació individual mitjançant el pagament d’un suplement.
En cas de viatjar sol/a i desitjar compartir habitació amb una altra/s persona/s, pot sol·licitar-se la reserva com a “habitació a compartir”. Si hi ha altres participants del mateix sexe que també l’hagin sol·licitat l’agència els facilitarà l’acomodació compartida, ja sigui en habitació doble o en triple. En cas contrari haurà d’abonar-se el suplement d’habitació individual.
Habitació triple: No molts establiments hotelers disposen d’habitacions triples. La majoria faciliten una habitació doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant l’espai lliure i el confort, considerablement limitats. Convé tenir aquest aspecte clar abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció en la modalitat de “habitació a compartir”.
Habitació triple: Pocs hotels disposen d’habitacions triples. Solen facilitar una doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant limitats l’espai lliure i el confort. Convé tenir-ho en compte abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció com a “habitació a compartir”.
