Dia 1 ROVANIEMI


Benvinguts a Finlàndia, la terra dels mil llacs. Arribada a Rovaniemi, la capital de Lapònia finlandesa. Lapònia és el més proper a la realitat per a aquells que somien amb un paradís hivernal. Els contrastos són un factor clau a l'encant de Lapònia, on la llum del sol durant les 24 hores de l'estiu reemplaça els dies foscos d'hivern. El tràfec i el bullici de les ciutats i estacions d'esquí són a pocs minuts de la pau i la tranquil·litat de la natura. Trasllat a l'hotel no inclòs.

Allotjament: SANTA CLAUS HOTEL o semblant.


Dia 2 PASSEIG RENIS, PASSEIG HUSKIES, LLOGARET DE PARE NOEL I AURORA BOREAL


Esmorzar a l'hotel. El matí comença amb un trasllat per carretera cap a una granja de rens. Allà gaudireu d'un passeig tradicional amb trineu de rens, una forma tranquil·la d'introduir-vos en la cultura local i el paisatge nevat. El recorregut continua amb la visita al mundialment famós Llogaret del Pare Noel. Dinar buffet al restaurant Christmas House o similar. A la tarda, farem un safari de huskies en grups de quatre en un trineu guiat per un múixer professional. Després d´aquesta apassionant jornada, se servirà un sopar bufet a l´hotel. Després prepara't per a una altra activitat inclosa! Sabies que a Finlàndia anomenem a l'aurora boreal el “foc de la guineu”? Gaudeix de l'aire fresc de l'hivern i de l'oportunitat de veure l'aurora boreal parpellejar al cel. Buscarem aurores boreals a la zona d'Ounasvaara, guiats pel nostre guia acompanyant. Tot i que no podem garantir l'aurora boreal, aquesta activitat és excel·lent per als que volen gaudir de la gran nit polar a l'aire lliure.

Allotjament: SANTA CLAUS HOTEL o semblant.


Dia 3 ZOO POLAR DE RANUA I ACTIVITATS OPCIONALS PER LA TARDE


Esmorzar a l'hotel. Sortida cap a Ranua, on hi ha el zoo més septentrional del món, situat a prop de Rovaniemi, a la Lapònia finlandesa, i especialitzat en espècies àrtiques en amplis entorns naturals de bosc. El Parc Zoològic de Ranua ofereix una visió propera d´espècies àrtiques en un entorn natural. Dinar buffet a Ranua Resort. Després de tornar a Rovaniemi, temps lliure per relaxar-nos abans de gaudir d'un sopar bufet estil casolà a l'hotel, amb una varietat de plats principals i acompanyaments de temporada. A la nit, s'ofereixen dues activitats opcionals per als que vulguin més aventura: un safari amb moto de neu amb foguera, o una excursió especialitzada de caça d'aurores que inclou trasllat i rostit de malví.

Allotjament: SANTA CLAUS HOTEL o similar .


Dia 4 ROVANIEMI – DIA LLIURE PER A ACTIVITATS OPCIONALS A LAPÒNIA, I ALLOTJAMENT EN UN IGLÚ DE VIDRE


Esmorzar a l'hotel. Dia lliure per gaudir de Rovaniemi i els seus voltants al teu ritme. Per què no descobrir el magnífic Museu Arktikum i conèixer més sobre el poble sami, descendent de comunitats nòmades que han habitat el nord d'Escandinàvia durant milers d'anys? Una altra opció és participar en alguna de les múltiples activitats disponibles a la zona, com ara raquetes de neu, pesca en gel o excursions amb moto de neu. Una activitat emocionant tant per a adults com per a nens és el Karting al gel, on tindràs l'oportunitat de conduir sobre gel i entendre per què Finlàndia ha donat alguns dels millors pilots de Fórmula 1 com Kimi Räikkönen. Si vols explorar pel teu compte, pots anar de compres per la ciutat o fer una passejada per la riba del riu Ounasjoki per gaudir dels paisatges hivernals de Lapònia. No dubtis a demanar consell a la teva guia acompanyant, que està disponible per assegurar-se que gaudeixis de Lapònia al màxim. Temps lliure per dinar. Trasllat a la tarda per a la teva estada màgica sota el cel estrellat al teu IGLÚ DE VIDRE climatitzat. Sopar al resort i allotjament amb iglú de vidre i si el cel ho permet, tindràs un seient de primera classe des del teu càlid llit per presenciar la magnífica aurora boreal.

Allotjament: ARCTIC GLASS IGLOO o semblant.


Dia 5 ROVANIEMI


Esmorzar a l'hotel. Gaudeix els darrers moments en aquest màgic lloc. Trasllats per compte del passatger (poden ser pre-adquirits). Fi dels nostres serveis.

Inclou


  • 3 nits en habitació doble/twin amb esmorzar

  • 1 nit a Iglú de vidre / vila de vidre amb esmorzar

  • 1 sopar de comiat

  • Trasllat al llogaret del Pare Noel

  • Transport per a la visita del Zoo Polar de Ranua

  • Trasllat des de Rovaniemi al resort d'iglús de Cristall


  • Guia acompanyant multilingüe inclòs de parla hispana




  • Visita al Llogaret del Pare Noel




  • Passeig amb trineu de rens 1 quilòmetre




  • Visita del parc Husky




  • Passeig amb trineu husky




  • Visita del Zoo Polar de Ranua




  • Número de telèfon d'emergències 24 h a destinació en castellà.



  • Assegurança de viatge

Vols que t’enviem més informació sobre aquest viatge? Omple les teves dades.

Preus

Sortides hivern 2026-27


Temporada 1

Novembre 25

Desembre 9, 16

Gener 3


Preu per persona en habitació doble 1.9 38 €


Temporada 2

Gener 6

Març 3


Preu per persona en habitació doble 1. 813


Sortida Espècia l Cap d'Any

Desembre 30


Preu per persona en habitació doble 2. 063

Destinacions similars​

Cadascuna amb el seu encant, cultura i història, però totes imperdibles
7 dies
Des de
1404 €
Connectant les 5 ciutats principals del Mar Bàltic
9 dies
Des de
2000 €
Lloc perfecte per viure moments inoblidables
5 dies
Des de
1626 €
Cada ciutat amb el seu encant
19 dies
Des de
5015 €
Un recorregut per l'essència del Bàltic
10 dies
Des de
1887 €

Compartir habitació

El concepte de viatjar sol/a en grup permet als viatgers decidir compartir habitació en un viatge en grup per evitar al pagament del suplement individual.

Els preus publicats en els viatges compartits corresponen a l’allotjament en habitacions dobles. 

Sempre `ot disposar-se d’una habitació individual mitjançant el pagament d’un suplement.

En cas de viatjar sol/a i desitjar compartir habitació amb una altra/s persona/s, pot sol·licitar-se la reserva com a “habitació a compartir”. Si hi ha altres participants del mateix sexe que també l’hagin sol·licitat l’agència els facilitarà l’acomodació compartida, ja sigui en habitació doble o en triple. En cas contrari haurà d’abonar-se el suplement d’habitació individual.

Habitació triple: No molts establiments hotelers disposen d’habitacions triples. La majoria faciliten una habitació doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant l’espai lliure i el confort, considerablement limitats. Convé tenir aquest aspecte clar abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció en la modalitat de “habitació a compartir”.

Habitació triple: Pocs hotels disposen d’habitacions triples. Solen facilitar una doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant limitats l’espai lliure i el confort. Convé tenir-ho en compte abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció com a “habitació a compartir”.

Vols que t’enviem més informació?