Sortida en vol de línia regular amb destinació Vilnius, capital de Lituània. Arribada, trasllat a l'hotel.
Allotjament: HOLIDAY INN VILNIUS
Trobada amb la guia i visita panoràmica, amb bus ia peu, de la ciutat de Vilnius, capital de Lituània. Al segle XIV va ser declarada capital de l'Estat de Lituània, pel Gran Duc Gediminas, qui va convidar el 1323 nombrosos artesans i comerciants de tot Europa que s'instal·lessin per donar així un impuls al desenvolupament comercial i estructural de la ciutat. El nucli antic de Vilnius és un dels més grans de tota l'Europa de l'est. Compte amb un total de 359 hectàrees en què hi ha distribuïdes prop de 1500 construccions, donant-se una perfecta combinació de diferents estils arquitectònics, des del gòtic fins al postmodernisme. El 1994 aquesta part de la ciutat va ser inclosa dins la llista d'enclavaments patrimoni de la humanitat de la UNESCO. A destacar, les esglésies de Santa Anna i de Sant Pere i Sant Pau, així com la catedral. També significatius, els patis de l'antiga Universitat de Vilnius (entrada), fundada el 1579, es tracta de la universitat més antiga de l'Europa de l'est; la torre del castell de Gediminas, amb impressionants vistes de tota la ciutat; la famosa Porta de l'Aurora i la Galeria de l'Ambar. A la tarda excursió a Trakai. Visita del famós Castell de Trakai. A l'inici de la visita es farà un recorregut amb vaixell pel llac que envolta el castell. Tornada a Vilnius.
Allotjament: HOLIDAY INN VILNIUS
Trobada amb la guia i viatge fins a Kaunas. Arribada i visita de la ciutat – Al nucli antic hi ha un gran nombre de monuments arquitectònics, el castell medieval del S.XIII, l'edifici de l'antic ajuntament, conegut com el “Cisne Blanco”, la Catedral, l'església de Sant Francesc Xavier i el monestir jesuïta, l'església de Perkunas i l'església de Vytautas. La principal zona d'oci i de negocis es troba a l'Avinguda de la Llibertat (Laisves Aleja), carrer de vianants amb bonics jardins i zones verdes. Continuació del viatge en direcció a Letònia. Encara a Lituània parada i visita de la “Culina de les creus” a Siauliai, un santuari per a molts catòlics. Els primers centenars de creus van ser posades per la gent de la regió per honrar els morts de la revolta anti-tsarista de 1831. Quan les autoritats soviètiques van prendre el poder a Lituània després de la II Guerra Mundial, van intentar retirar les creus en moltes ocasions. Però les creus sempre tornaven a aparèixer, la gent les tornava a posar durant la nit. Actualment, més de 50.000 creus donen testimoni de l'esperit del poble lituà. El turó va ser visitat pel Papa Joan Pau II a la seva visita per Lituània el 1993. Continuarem ruta per arribar a Riga. Arribada a l'hotel. Registre d´entrada i entrega de les habitacions.
Allotjament: HOTEL AVALON
Començament de la visita panoràmica de Riga, la més gran i més cosmopolita de les tres capitals bàltiques. Recorregut panoràmic a peu al centre històric. Els seus carrers empedrats, perfectament conservats han preservat l'ambient medieval que el caracteritza. Veurem la catedral de Riga més coneguda com el Dome, la més gran dels països bàltics, l'Església de Sant Pere. Visita al Mercat Central de Riga, el mercat més gran dels Països Bàltics i un dels més grans d'Europa. Inaugurat el 1930, les principals estructures del mercat són cinc pavellons construïts mitjançant la reutilització dels vells hangars dels Zepelines alemanys. Continuem el recorregut per la zona dels bulevards del centre de Riga, on podrem gaudir de nombroses edificacions i monuments. Observarem la Torre de l'Arsenal, el Teatre Nacional, el Monument a la Llibertat, l'Opera House, la Universitat de Riga i els nombrosos ponts sobre el riu Daugava. A la tarda, trasllat i Visita de Jurmala + Passeig amb vaixell pel riu Daugava. El lloc més important i tradicional d'estiueig dels Països Bàltics és famós per les seves riqueses naturals, la suavitat del seu clima i les seves aigües minerals. Però la seva atracció principal és sens dubte la immensa platja de sorra fina que s'estén al llarg de més de 33 km. Admirarem algunes de les més de 3.500 mansions tradicionals de fusta, moltes declarades Monument Nacional, on l'elit de Riga anava a passar les vacances, i que donen a Jurmala un caràcter particular i encantador. En tornar a Riga passeig amb vaixell pel riu Daugava, el més gran que flueix per la ciutat de Riga de 45 min.
Allotjament: HOTEL AVALON
Sortida cap a Sigulda. Excursió al Parc Nacional de Gauja i visita de Sigulda i Turaida. Visita al Parc Nacional de Gauja fundat el 1973 per protegir l'excepcional bellesa de la regió. Visita panoràmica de Sigulda, preciosa ciutat situada al centre de la vall. A l'altra riba del riu Gauja hi ha el poblet de Turaida. Visita del Castell de Turaida construït el 1214, supervivent de nombroses guerres, incendis i destruccions. També visitarem l'església de fusta de Vidzeme i el cementiri Livón, on hi ha la tomba de Maija, la Rosa de Turaida, personatge de llegenda. Visita de les grutes de Gutmanis. Continuació a Parnu, breu parada a aquest centre d'estiueig d'Estònia. Continuem ruta cap a Tallinn. Arribada a l'hotel. Registre d´entrada i entrega de les habitacions.
Allotjament: SOCS VIRU
Visita panoràmica amb bus ia peu de Tallinn. Apreciarem la bellesa imponent de la catedral ortodoxa Alexander Nevsky, construïda el 1900, la luterana de Toomkirik del 1233; el parlament d'Estònia enclavat al castell de Toompea, museu d'art d'Estònia, famoses torres de “El largo Herman” i “la grassoneta Margaret”, el nucli antic es preserva tal com era des de fa segles. Dinar. A la tarda trasllat i visita del Museu Etnogràfic a l'aire lliure “Rocca al Mare”. Magnífica recreació d'un poblet típic estonià, situat en un bonic bosc al costat de la costa del Bàltic. El museu exterior, que inclou 72 edificis, entre els quals destaquen els característics molins d'aigua i de vent, permet al visitant descobrir la vida rural a Estònia durant els segles XVIII i XIX.
Allotjament: SOCS VIRU
Registre de sortida fins a les 12.00. Temps lliure. A l'hora convinguda, trasllat de sortida a l'aeroport (sense assistència)
Opcional per realitzar-se dia 7è de viatge : Excursió a Hèlsinki (07:00-18:30) – Trasllat al port de Tallinn per prendre el ferri express a Hèlsinki. Travessia. Arribada a Hèlsinki. Trobada amb el guia i visita de la ciutat d'Hèlsinki, establerta el 1550 i capital de Finlàndia des del 1812. La visita inclou els principals llocs d'interès: Temppeliaukio és una església luterana de grans dimensions, la característica principal de la qual és la d'estar excavada a la roca. La seva planta és circular i posseeix un interior que és realment bonic i esglaiador, a més destaca per tenir una acústica sorprenent. La Plaça del Senat: una esplanada que alberga, a l'extrem nord, una altra església important, en aquest cas es tracta de la Catedral luterana d'Hèlsinki, de tall neoclàssic, i la també propera catedral ortodoxa d'Uspenski – considerada una de les catedrals ortodoxes més grans d'Europa Occident. En aquesta plaça s'ubica també, però al costat est, el Palau del Consell de l'Estat (1822), d'aquí en deriva precisament el nom, ja que va ser el lloc on va estar el senat de Finlàndia fins a l'any 1907. Oposadament, hi ha l'edifici de la Universitat d'Hèlsinki. El monument al compositor J. Sibelius, disseny de l'escultora Eila Hiltunen compost per centenars de tubs d'acer que li donen un aspecte força particular. Finalment, la Plaça del Mercat, ubicada a la zona costanera, davant del mar, és el lloc de trobada preferit per menjar salmó, carn de ren o plats tradicionals de la zona. A l'hora convinguda trasllat al port. Arribada a Tallinn. Trasllat a l'hotel.
Sortides garantides 2026
Maig 24
Juny 7, 21
Juliol 5, 19
Agost 2, 9, 23
Setembre 6, 13
Desembre 6
Preu per persona en habitació doble 1.404 €
El concepte de viatjar sol/a en grup permet als viatgers decidir compartir habitació en un viatge en grup per evitar al pagament del suplement individual.
Els preus publicats en els viatges compartits corresponen a l’allotjament en habitacions dobles.
Sempre `ot disposar-se d’una habitació individual mitjançant el pagament d’un suplement.
En cas de viatjar sol/a i desitjar compartir habitació amb una altra/s persona/s, pot sol·licitar-se la reserva com a “habitació a compartir”. Si hi ha altres participants del mateix sexe que també l’hagin sol·licitat l’agència els facilitarà l’acomodació compartida, ja sigui en habitació doble o en triple. En cas contrari haurà d’abonar-se el suplement d’habitació individual.
Habitació triple: No molts establiments hotelers disposen d’habitacions triples. La majoria faciliten una habitació doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant l’espai lliure i el confort, considerablement limitats. Convé tenir aquest aspecte clar abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció en la modalitat de “habitació a compartir”.
Habitació triple: Pocs hotels disposen d’habitacions triples. Solen facilitar una doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant limitats l’espai lliure i el confort. Convé tenir-ho en compte abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció com a “habitació a compartir”.
