Sortida en vol de línia regular amb destinació Noruega. Arribada a Oslo, capital del Regne de noruega. Trasllat al centre de la ciutat utilitzant el servei de tren exprés – Flyoget – que connecta l'aeroport amb l'hotel en uns 20 minuts. El mateix es fa sense assistència. A l'arribada, podeu registrar-vos a l'hotel i sortir per caminar per la ciutat. Cap al final de la tarda, podreu trobar-vos amb el nostre guia acompanyant per conèixer tots els detalls del tour i els horaris de sortida l'endemà.
Allotjament: COMFORT GRAN CENTRAL o similar.
Esmorzar de bufet a l'hotel. Al matí es farà una visita completa a la ciutat amb un guia local. Amb gairebé mil anys d'història, la ciutat va ser testimoni de molts fets importants, des de les llegendes víkings, les pintures d'Edvard Munch, les creacions de Gustav Vigeland i més de 100 premis Nobel de la Pau. Es visitarà, entre d'altres, l'ajuntament, els exteriors de la fortalesa d'Akershus, el Palau Reial, el carrer Karl Johan i la catedral. A pocs quilòmetres de la ciutat hi ha el parc Frogner, que guarda una exposició permanent d'escultures de Gustav Vigeland; la mateixa recorre esdeveniments de la vida de l'ésser humà, des del naixement fins a la fi. A la tarda conduirem per la vall de Hallingdal fins a l'hotel Sopar.
Allotjament: FYRI RESORT o similar.
Esmorzar de bufet a l'hotel. Aquest dia transcorre entre un dels paisatges més bonics de tot el país, el Sognefjord o fiord del son. Arribarem al llogaret Flam a la vora del fiord, aquí embarcarem en un ferri per navegar l'Aurlandfjord i Naeroyforjd, declarat patrimoni natural de la Humanitat per la UNESCO. En desembarcar, temps per dinar. A la tarda les persones que ho desitgin podran agafar el famós tren de Flam que puja un total de 865 metres des del fiord fins a l'estació de muntanya Myrdal, serpentejant per paisatges imponents. El tren connecta amb la línia regional fins al poble de Voss o Geilo. En ajuntar-se tot el grup, es continuarà fins a l'hotel a Bergen.
Allotjament: HOTEL ZANDER K o similar.
Esmorzar a l'hotel. Al matí es farà una visita panoràmica de la ciutat a peu amb un guia local. es visitarà entre altres coses, el moll i el barri hanseàtic, el mercat de pescadors i l'església de Santa Maria. Temps lliure per dinar i seguir recorrent la ciutat al seu aire. Recomanem tastar alguna de les menges del mar noruec o pujar al funicular de Mt foien. A la tarda, sortida en direcció sud en una ruta panoràmica que travessa la costa noruega particular amb la seva capritxosa i característica geografia. Agafarem un ferri de Halhjem a Sandvikväg passant pel túnel submarí de Bomlafjord arribant a Haugesund. Registre a l'hotel.
Allotjament: THON HOTEL PARTNER SAGA o similar.
Esmorzar a l'hotel. Sortida primerenca cap a Stavanger creuant amb ferri des d'Arsvagen a Mortavika. Arribada a Stavanger per poder fer l'excursió opcional de navegació pel Lysefjord i poder admirar el famós Preikestolen (Púlpit). La navegació dura aproximadament tres hores començant i finalitzant al port de la ciutat. Aquells que estiguin preparats per a una experiència més aventurera, podran optar per fer, a més, l'excursió de pujada al púlpit, que dura unes 7 hores aprox i es realitza sense guia. Per als que no vulguin fer l'excursió opcional, tindran temps lliure per gaudir del Gamle Stavanger o barri vell i de la seva magnífica catedral. Registre a l'hotel.
Allotjament: SCANDIC STAVANGER o similar.
Esmorzar a l'hotel. Sortida primerenca a Kristiansand, fent una breu parada a la ciutat costanera de Flekkefjord també coneguda com el poble holandès de Noruega, pels comerciants que venien d'aquest país. Gaudiu dels seus preciosos carrers empedrats i bells edificis de fusta decorats amb, voreres. Temps lliure per dinar i continuació cap a Kristisand, al sud del país. Checkin a l'hotel i temps lliure per conèixer aquesta ciutat, la cinquena major de la seva població, escollida pels locals com a zona per gaudir dels estius. Recomanem visitar el nucli històric de Posebyen, la platja Bustranda o la Markens gate, el carrer principal de vianants de la ciutat amb 1km de longitud.
Allotjament: THON HOTEL KRISTIASAND o similar.
Esmorzar a l'hotel i sortida en direcció creuant per la província d'Agder per arribar a la famosa regió de Telemark, on hi ha el canal que porta el seu nom. La ruta transcorre entre frondosos boscos i suaus turons; és aquí on es va originar una manera particular de practicar esquí, que després es va estendre a la resta del món. Al migdia arribarem al poble de Lunde, on hi ha una de les vuit excuses que té el canal de Telemark en els seus 105 km d'extensió total. Aquí les persones que ho desitgin podran fer una excursió per poder navegar pel canal per unes 2 hores fins al poble d'Ulefoss, on hi haurà temps lliure. A la tarda continuació fins a Oslo, arribada i registre a l'hotel.
Allotjament: COMFORT GRAN CENTRAL o similar.
Esmorzar a l'hotel. En l'horari establert, trasllat a l'aeroport per compte propi, utilitzant el servei de tren express – Flyget – que connecta l'hotel amb l'aeroport en 20 minuts. Tant el trasllat com el check in es fan sense assistència. Sortida amb vol de línia regular. Arribada a Madrid i …Fi del viatge i dels nostres serveis.
Sortides 2026
Juny 7, 21
Juliol 19, 26
Agost 2, 9, 16
Setembre 6
Preus per persona en habitació doble
Les taxes aèries són aproximades ( 45 € ) i estan incloses en el preu. Es reconfirmaran el dia de l'emissió dels bitllets. Consulteu itinerari, sortides i preus per a la temporada 2027.
El concepte de viatjar sol/a en grup permet als viatgers decidir compartir habitació en un viatge en grup per evitar al pagament del suplement individual.
Els preus publicats en els viatges compartits corresponen a l’allotjament en habitacions dobles.
Sempre `ot disposar-se d’una habitació individual mitjançant el pagament d’un suplement.
En cas de viatjar sol/a i desitjar compartir habitació amb una altra/s persona/s, pot sol·licitar-se la reserva com a “habitació a compartir”. Si hi ha altres participants del mateix sexe que també l’hagin sol·licitat l’agència els facilitarà l’acomodació compartida, ja sigui en habitació doble o en triple. En cas contrari haurà d’abonar-se el suplement d’habitació individual.
Habitació triple: No molts establiments hotelers disposen d’habitacions triples. La majoria faciliten una habitació doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant l’espai lliure i el confort, considerablement limitats. Convé tenir aquest aspecte clar abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció en la modalitat de “habitació a compartir”.
Habitació triple: Pocs hotels disposen d’habitacions triples. Solen facilitar una doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant limitats l’espai lliure i el confort. Convé tenir-ho en compte abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció com a “habitació a compartir”.
