De sud a nord, recorrerem parcs nacionals dotats de camins amb passarel·les de fusta i torres d'observació, explorarem boscos densos que amaguen fortaleses medievals o ens enfilarem per les dunes de l'Istme de Curlàndia, tot això sense deixar de visitar les meravelles arquitectòniques de les tres capitals bàltiques.
Vol Ciutat d'origen / Vílnius
Vílnius. Visites
Vílnius - Trakai - Kaunas
Kaunas - Klaipeda
Klaipeda - PN Istme de Curlàndia (bicicleta i dunes)
Klaipeda - PN Zemaitija - Riga
Riga. Visites
Riga. Parc Nacional de Kemeri
Riga - PN Gauja - Cesis - Tartu
Tartu - Parc Nacional de Lahemaa - Tallinn
Tallinn. Visites
Vol Tallin / Ciutat d'Origen
El concepte de viatjar sol/a en grup permet als viatgers decidir compartir habitació en un viatge en grup per evitar al pagament del suplement individual.
Els preus publicats en els viatges compartits corresponen a l’allotjament en habitacions dobles.
Sempre `ot disposar-se d’una habitació individual mitjançant el pagament d’un suplement.
En cas de viatjar sol/a i desitjar compartir habitació amb una altra/s persona/s, pot sol·licitar-se la reserva com a “habitació a compartir”. Si hi ha altres participants del mateix sexe que també l’hagin sol·licitat l’agència els facilitarà l’acomodació compartida, ja sigui en habitació doble o en triple. En cas contrari haurà d’abonar-se el suplement d’habitació individual.
Habitació triple: No molts establiments hotelers disposen d’habitacions triples. La majoria faciliten una habitació doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant l’espai lliure i el confort, considerablement limitats. Convé tenir aquest aspecte clar abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció en la modalitat de “habitació a compartir”.
Habitació triple: Pocs hotels disposen d’habitacions triples. Solen facilitar una doble a la qual s’afegeix un llit suplementari, quedant limitats l’espai lliure i el confort. Convé tenir-ho en compte abans de sol·licitar la reserva d’una habitació d’aquesta capacitat (cas que viatgin tres persones juntes) o de sol·licitar la inscripció com a “habitació a compartir”.
